JOM RAMAI2 FOLLOW....

Ads

Cerita keluarga kami....

My photo
kami sebuah keluarga yg bahagia sangat terutama dengan kehadiran Buah Hati kami yg kami tunggu selama ini.. Harapan Ayah & Ummi..moga Farish jadi anak yg berguna & berjaya di masa hadapan..& menjadi Anak yg Soleh..Insya Allah.

Tuesday, May 19, 2009

Aktiviti di malam hari..

Malam2 pun kalau dia x tido lg..tetap ngan pelbagai aktiviti waktu lpg..
sebenarnya playgym tu dah simpan masa kenduri hr tu...
lps tu lupa nk kuarkan balik..
lgpun malas nk bagi dia main lagi sejak dia dh pandai merangkak & memanjat nie..
takut dia panjat jer..
malam masa tgh kemas2 umah jumpa balik & letak lah kat ruang tamu..
aper lg...dengan riang ria hatinyer..
teruslah dia cuba utk memanjat gak...peluang keemasan..jgn di lepaskan..
step 1: baru nk try memanjat sikit
Step 2: dah tinggi sikit dia dpt panjat
step 3: terjatuh lah pulak..cian dia...seb baik x nangis..anak ummi kuat...
step 4: lum berjaya tp dah lps tangan..besar tol hajat
step 5: akhirnyer berjaya gak sampai ke puncak...dan dgn bangganyer melepaskan tangan sekali lg...
step 6: tekun bermain sambil diperhatikan oleh ayah
step 7: terus bermain
final step: berhenti jap...nk posing utk ambik gambr....bulatnyer mata.
tu lah dia Ahmad Farish Isryad..
macam2 aktiviti dia nk buat bila x tido lg...

2 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

bulatnya mata dier...

liana said...

bulatnya mata..eee geram rasa nak gigit hehehe

Related Posts with Thumbnails