JOM RAMAI2 FOLLOW....

Ads

Cerita keluarga kami....

My photo
kami sebuah keluarga yg bahagia sangat terutama dengan kehadiran Buah Hati kami yg kami tunggu selama ini.. Harapan Ayah & Ummi..moga Farish jadi anak yg berguna & berjaya di masa hadapan..& menjadi Anak yg Soleh..Insya Allah.

Thursday, October 1, 2009



Tahun nie thn ke2 farish beraya....tp thn nie lah baru nak beraya sakan, sbb thn lps dia br jer 22 hari masa hr raya pertama....
tema tahun nie, warna biru...bj raya yg kami beli dah siap jer...x sempt nk tempah..tu pun beli lagi seminggu nk raya..seb baik jumpa yg berkenan..kalau x beraya pakai leh baju aper yg ader....
Th nie turn beraya sebelah ummi....hari jumaat ptg dah balik palong....mmg seronok sgt2...aper tak lagi..farish dah makin lasak..
sibuk nak menolong...habis semua org dikacaunyer....

atuk buat lemang, dia pun sbibuk nak kacau...hbs di marayau satu laman rumah....jelah..jarang dapat bebas cam tu..tu yg suker hati bila dpt keluar tu....





nie lah keluarga sebelah ummi...lps sembahyang raya kami sekeluarga balik kampung & petang pulak kami ber3 balik sebelah melaka pulak.mmg sistem giliran kitrg..kalau pagi raya kat n9, ptg raya kat melaka..kalau pagi raya kagt melaka, ptg raya lak dah tentu kena balik n9.





nie gambar hr raya ke-2 beraya rumah sedara mara sebelah hubby....best sgt beraya , nk dekat 8 rumah..nk muntah minum air...hehehehheh
ramai gak lah...kitorg gi dlam 5 kereta....hbs semua rumah sedara mara kitrog serbu.




4 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

hensemnya farish pakai baju kotak2 tu dengan kasut ball :)

ayah, umi & farish said...

hhehhe....bukan senang dia nk pakai kameja..sbb ia nie kuat berpeluh..tu pun 1/2 hr jer dia pakai...

Marsha~ said...

wah.. sakan farish beraya tahun ni ek?? berapa keuntungan duit raya tahun ni?? hehehe..
lain kali kalau kitaorg gi pameran, jomle ikut.. terus tunggu kat KLCC tau.. agegegege..

ayah , ummi & farish said...

marsha...tu ler....koleksi alhamdullilah..banyak gak..
tu ler..dulu masa duduk UNIC..setiapo kali gi pameran..confirm kitorg berjalan punyer...

Related Posts with Thumbnails