JOM RAMAI2 FOLLOW....

Ads

Cerita keluarga kami....

My photo
kami sebuah keluarga yg bahagia sangat terutama dengan kehadiran Buah Hati kami yg kami tunggu selama ini.. Harapan Ayah & Ummi..moga Farish jadi anak yg berguna & berjaya di masa hadapan..& menjadi Anak yg Soleh..Insya Allah.

Thursday, November 26, 2009

BABY CONTESTS TESCO



skrg nie kat tesco ader Baby contest dengan setiap pembelian RM50.00 ketas dalam 1 resit leh ambik gmbr percuma & dpt percuma 1 keping gmbr 4R & automatik leh masuk contest baby tesco
ummi trerlebih excited nk masuk..bukan nk menang pun..
sbrnya nk gmbr tu jer...
sbb free kan...heeee
malam td ikut MIL gi beli barang2 kat TESCO..
kitoerg x membeli belah lagi, sbb nk balik kg..mmg x beli barang dapur..
jadi MIL dah berbelanja 150.00 jd automatik dah layak utk masuk contest nie
dalm kol 8.30 terus gi kat tempat tu...
dpt ni.9...
dah ramai rupernyer...
majoriti banyak anak2 cita jer yg masuk..
kalau x salah...time kitorg 2 cuma ader 3 jer family melayu...
pastu ramai lak Q...
farish pulak makin lama, mata makin kuyu..
dah nk tido..
alamak cam ner nk ambik  gmbr nie, kalau dia tido nanti
puas lah kitorg buat macam2 supaya  dia tak tido...
sampai time dia nk bergambar....
muka dah start masam..
tu yg ambik gmbr langsung x senyum...
sbb mmg dia dah mengantuk sgt2
puas ayah & makcik dia agak2 kat depan..
dia buat selamba jer...

dpt print lagik 2 extra gambar...
1 jer dpt free lagi 2 kena bayar 10.00 sekeping



gmbr nie sebenarnyer terang..tp disebabkan diorg lah bagi soft copy.,.
jadi ummi guna kamera jer ambik gmbr nie....tu yg x terang sgt tu


nie jer 1 keping gmbr yg dia senyum...
gmbr nie ngan ummi sebenaryer...tp uimmi crop sbb terlebih senyum....hahahhaha..
ter excited lak....hahahahahha

4 comments:

-iLLa- said...

kak,baju leh pilih ke dia sediakan yg tlh ada??

ayah,ummi, farish said...

illa...baju ader gak dia sediakan..tp baju lelaki x banyak choice..farish bakai baju sendiri jer..topi2 tu ader lah

Norazlinda A.Razak said...

laaa...amik pic dah mantok..aado00iiyaaiii

Wawa said...

alololoooo comey nyerrrr.. anak sapaaa lah ni. hehehe... sayang sgt farish x snyum sgt, kalo x, msti da dapt nomot 1. hehehe..

Related Posts with Thumbnails