JOM RAMAI2 FOLLOW....

Ads

Cerita keluarga kami....

My photo
kami sebuah keluarga yg bahagia sangat terutama dengan kehadiran Buah Hati kami yg kami tunggu selama ini.. Harapan Ayah & Ummi..moga Farish jadi anak yg berguna & berjaya di masa hadapan..& menjadi Anak yg Soleh..Insya Allah.

Tuesday, December 29, 2009

Peminat Tegar Aril





anak umi pun dah leh join kelab ummi...
suker ngan awok..
kalau dengar jer lagu menatap matamu kat tv...
confirm x bergerak2...
pasni leh join AL'S
peminat paling kecik..hheheheh


4 comments:

zealvia said...

Aril...artis erk..ku ni buta dunia hiburan..ekekekke..amoi kusyok anak bojang mu!

ayah,ummi, farish said...

tu ler dia..kalau tgk aper yg dia suker..confirm x gerak2....

e.l.i.s.s.m.i.e said...

hihi.sweet jer.my nuha tak kira bunyi musik.musik iklan pun buleh :)

ayah,ummi, farish said...

betul tu elis...farish..kalau iklan dia suker..dgr je dr dalam bili trus jer dia kuar...x nk gak..walau camner pun...
budak2 zaman skrg ekk..kemain bijak lagik

Related Posts with Thumbnails