JOM RAMAI2 FOLLOW....

Ads

Cerita keluarga kami....

My photo
kami sebuah keluarga yg bahagia sangat terutama dengan kehadiran Buah Hati kami yg kami tunggu selama ini.. Harapan Ayah & Ummi..moga Farish jadi anak yg berguna & berjaya di masa hadapan..& menjadi Anak yg Soleh..Insya Allah.

Monday, February 28, 2011

Tragedi 26/02/2011..paling menyayat hati...

Pagi sabtu kol 7.30pg terima panggilan telefon dr officemate yg menyatakan kawan ofis aku excident kat Jementah Segamat, johor. Mereka sekeluarga otw nak balik kg kat Felda Keratong, Pahang.

Mereka sekeluarga excident ngan lori pukul 2.30 pg...

Nielah tragedi yang membuatkan aku & rakan2 ofis sedey sgt2 & x leh terima bila kedua-dua anak ita meninggal dunia dalam kemalangan tersebut. Anak yg pertama farhan, 5 thn & yg ke2 Naufal baru berusia 5 bulan. Ita cedera parah, masih berasa di ICU Hospital Johor & Husbandnya patah kaki & tangan dan skrg nie berada di Hospital Melaka

Mohon muslimin & muslimat mendoakan utk kawan saya (Noorzalita, pn.akauntan bendahari UTeM) akan keselamatannya yg berada dlm keadaan kritikal di ICU JB . Alfatihah utk kedua2 anaknya yg telah meninggal dunia dlm kmlgn.Suaminya tlh sedar namun masih tdk tahu keadaan sebenar & akan menjalani pembedahan kaki yg cedera parah.Keadaan ita masih masih belum sedar..baru saja menjalani pembedahan hati n limpa... ;( & hari nie sekali lagik akan menjalani pembedahan. Moga ita selamat..Insya Allah.


nielah keadaan kete satria neo yg terbabit dlm kemalangan tu





nielah kedaan ita skrg....


7 comments:

EvisuKyme said...

innalillahhiwainnailai hirojiun...
hmm...mudahan keluarga ita lebih tabah menghadapi dugaan...
al-fatihah.

Fieza79 said...

ya allah...meremang bulu tengkuk fieza tau tgk tu...kita pun hari tu nyaris2 terlantar mcm tu...kete remuk sebelah kena langgar kren besor...

mudahan keluarga mangsa tabah hadapi ujian ni..

e.l.i.s.s.m.i.e said...

Al-Fatihah buat anak-anak bidadari syurga.

moga keluarga tabah menerima ujian ini..amin

Anna Da Lady said...

ALFatihah

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

salam singgah..tak tahu camne leh terjumpe ur blog..

itu kwn sy masa uitm melaka dulu..
sedihnye tgk ita camtu..orgnye lemah lembut sgt2..moga Allah tabahkan hati dia bila sedar nnti akan kehilangan anak2 dia..
ya allah..besar sungguh dugaan mu ya ALlah...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

td sy baru dpt msg kat FB..ita dah sedar 8/3 & dah transfer ke hospital melaka..

fazian.batrisyia said...

Kak Maya, lama tak update. Sayu hati bila dapat ziarah ita khamis lepas. Apa cerita terkini akak?

Related Posts with Thumbnails