JOM RAMAI2 FOLLOW....

Ads

Cerita keluarga kami....

My photo
kami sebuah keluarga yg bahagia sangat terutama dengan kehadiran Buah Hati kami yg kami tunggu selama ini.. Harapan Ayah & Ummi..moga Farish jadi anak yg berguna & berjaya di masa hadapan..& menjadi Anak yg Soleh..Insya Allah.

Tuesday, June 7, 2011

Demam NORA ELENA

Rasenyer semua org skrg tgh demam NORA ELENA...
tp x tau ler....aku rasa..aku dah demam teruks ngan NORA ELENA nie
punyerlah penangan si Seth a.k.a Aaron Aziz yg amatlah lomantik....sampai x lena tido mlm dibuatnyer...
tp kat ofis nie gak....ramai yg kene demam Nora Elena nie...yg perempuan gileskan Seth...
yg lelaki gileskan Nora...aduyai..



nielah kero & heroin citer tu yg mantap sgt2.....
mmg bagus lakonan doarang ber2 nie
rasa lekat dihati
lagik2 adegan lomantik...
suker sgt2



Bila dah start citer nie pupular kat TV...
aper lagik..buku yg diadaptasi dr citer nie KASIH YANG SUCI laku dipasaran
aku sampai cari 1 melaka, buku nie dah hbs...
siap booking lagik kat popular book
sebenarnyer buku nie dah ader sebelum nie, tp tah mana aku letak...
kerana Nora Elena..aku gi lah beli lagik sekali

nie part2 lomantik dorang dpt citer tu....




 

3 comments:

Nur Hawa Mohd Zin said...

awe tak tgk cerita ni kak..rugi kan..heheh..malu la nak tgk ngan parents...huhu

HappyIrfa said...

salam kenal dr saya :-)
cantik blog awak

Cik Sibuk said...

cantiknyaaa saleha ni..

Related Posts with Thumbnails