JOM RAMAI2 FOLLOW....

Ads

Cerita keluarga kami....

My photo
kami sebuah keluarga yg bahagia sangat terutama dengan kehadiran Buah Hati kami yg kami tunggu selama ini.. Harapan Ayah & Ummi..moga Farish jadi anak yg berguna & berjaya di masa hadapan..& menjadi Anak yg Soleh..Insya Allah.

Monday, December 8, 2008

farish dah 3 bulan hari nie....

Selamat hari raya Aidiladha....
sempena hari raya hari nie, farish dah masuk 3 bulan...
dah makin besar dah anak umi...
hari nie jugak farish dah leh pakai baju melayu.
sebenarnya baju tu beli masa raya puasa lepas..tp masa tu br jer 20 hari...sebab tangan n dah gatal nak beli..tp masa tu farish lum muat nak pakai...
hr nie cuba2 jugaklah pakai...muat rupenyer...tp seluar panjanglah sikir..kalau farish dah leh berjalan confirm terpijak seluar sendiri..baju muat2 jer...
hr nie jugaklah dia dah pandai berbahasa jepun, german, koea, perancis...tp cuma dia sorang jer yg faham...semua org yg dia jumpa...habis nk ditegurnya..becok tol lah anak umi nie..cam umi dia gak..hahahhaha
hari raya haji baru dpt pakai sedondon... Masamnyer muka dia.. nyantuk ker????
nie telatah2 dia.......

4 comments:

zealvia said...

hah...tomeyyyyyyyyyyyy!!!! budak tecit ni...mcm muka pak dia sebijik ye.....hai mayaaaaaaaaaaa..zea add blog mu ye..

Wawa said...

waaaaa... comel gilersss farish =) selamat hari raya buat kak maya, piwit z& farish...!

-iLLa- said...

comell eh bb farish nehh...i add blog mu itew yerr..

maya said...

tq zea & illa add me kat blogmu & tq gak sudi mengenjah blog ku yg x seberapa nie..

Related Posts with Thumbnails