JOM RAMAI2 FOLLOW....

Ads

Cerita keluarga kami....

My photo
kami sebuah keluarga yg bahagia sangat terutama dengan kehadiran Buah Hati kami yg kami tunggu selama ini.. Harapan Ayah & Ummi..moga Farish jadi anak yg berguna & berjaya di masa hadapan..& menjadi Anak yg Soleh..Insya Allah.

Wednesday, February 17, 2010

Cuti CNY - Part 1v- byk tempat kitorg gi.

Hari Sabtu (13/02/2010)


hr pertama cuti raya cina dah janji ngan family nk gi mandi air terjun
mula2 ingat nk gi mandi kat ulu bendul..
tp dah siap2 tgk , tgk jam dah nk dekat kol 10.30pg
terus dicide x jadi gi Ulu Bendul, sbb mmg jauh dr kg..nk dekat 1 jam lebih...
last2 kami 1 family gi mandi kan Hutan Lipur Serting Ulu
x lah femes sgt tempat nie
masa kami sampai pun, x ramai org lagik
ader 1 family jer..
tp seronok tempat nie
sbb x ramai org & air dia sejuk & x tercemar lagik..
mmg puas mandi kat sana...
sebelum bertolak


my happy family


air terjun yg cantik sgt

budak tecit yg mula2 punyer lah takut air


pastu dah lama2 x nak kuar dr air lak

pas dah puas berendam kat air terjun...
otw nk balik ke kg atuk & nenek..
kitaorg sempat singgap sekejap kat
TERATAK ZA'ABA
sajer2 ...nk ambik gmbr jer..
sebab cantik umah tradisional N9






3 comments:

Marsha~ said...

amboi nyaaahhh.. jalan sakan ye... aku tak kemana pun, balik kampung pun tak jadi.. :(

ayah,ummi, farish said...

nyah...seronok kali nie cuti
byk masa isikan ngan family aku kat kg

Mohd Razzid said...

Keluarga bahagia....

Related Posts with Thumbnails