JOM RAMAI2 FOLLOW....

Ads

Cerita keluarga kami....

My photo
kami sebuah keluarga yg bahagia sangat terutama dengan kehadiran Buah Hati kami yg kami tunggu selama ini.. Harapan Ayah & Ummi..moga Farish jadi anak yg berguna & berjaya di masa hadapan..& menjadi Anak yg Soleh..Insya Allah.

Monday, February 8, 2010

Majlis Perkahwinan Diddy, Pasir Gudang (Part 1)

Sabtu ( 06/02/2010)


sebelum bertolak ke P.Gudang

Bertolak dr melaka kol 6 ptg, sbb tunggu arin dr S.Alam
x dpt gi awal sbb hubby ader lawan paintball & arin lak keje 1/2 day hr tu
jd x pat nk tgk diddy nikah...
punyer lah kitorg rushing dr melaka sbb nk kejarkan utk
majlis Berinai Besar kat umah pengantin perempuan
tel abg Bad, dia kata Majlis start kol 8.30mlm
sampai pasir gudang dalam kol 7.45 mlm..
berhenti kat stesen minyak sbb dah janji ngan gos nk tunggu kat sana
sbb dia nk bawak kitrog gi Check-in hotel, sbb dia yg booking..
jd dia jer tahu tempat tu
arin yg tergelak manja smbil tunggu gos datang...heheheheh



farish minum susu sementara tunggu aunty gos ambik kitaorg

sampai hotel dah nk dekat kol 9mlm....
jd lps check-in masuk bilik,
bersiap nk gi umah diddy
time tgh sibuk2 tu lak..
farish sibuk main masuk dalam almari baju...
bertuah tol budak nie


kami dr hotel dlm kol 9 lebih....
dah le nk ker umah diddy..
siap sesat lagik..seb baik tanya org , mintak diorg bagi direction nk ke
Kg Pasir Putih....Tima Kasih"Abg GPS"..heheheh
sampai umah pengantin perempuan dalam kol 10.00 mlm
seb baik diddy & ellen ader kat pelamin lagik
gmbr lak kitorg bergambr...




sempat gak jumpa nonny malam tu..
dah lama sgt x jumpa dia
rasanyer last jumpa nonny masa gi kenduri rumah baru dia
masa tu tgh pregnantkan farish.....
seb baik dia kenal kitorg lagik

lps ambik gambar tu..
kitorg pun aper lagik, sbb dah lapar sgt...
dr melaka langsung x berenti kat 'rnr'
jadi perut mmg dah lapar sgt...
terus gi kat khemah..."makan time"


hbs makan..kitrg terus bergerak balik
sbb ader planning nk jumpa best friend, lieya kat danga bay
dengan berbaju kurung kitorg ke sana
sampai danga bay dalam kol 12.00 lebih....
betul2 dah tgh malam
nie jer gmbr yg sempat di ambik sblm kitrg cr tempat nk makan

 
my best friend forever...lieya..tima kasih banyak2 sbb layan kitorg sampai kol 3pg

kami terus jer cr port nk makan,
sbb kat umah diddy td malu2 kucing nk makan banyak2..heheheheh
lieya bawak kitorg gi maka kat cafe Rumah Limas...
best tempat tu..
mkan dat dalam2 rumah2 limas...
tp x dpt nk ambik gmbr masa tu sbb farish dah memberontak nk lps...

boring sgt duduk kat situ lama2
temat makna kitorg..rumah limas johor

heboh nk turun naik tangga
lagipun msa tu tempat kaj tu dah nk tutup, sbb dah kol 2.00pg
sambung lak gi minum2 kat Singgah Selalu'
almaklumlah dah lama x jumpa
banyak benda yg nk dicerita
sampai farish & ayah dah tertido2..


sedar x sedar dah nk dekat kol 3 pg...
jd terus kitorg beredar balik ke hotel..
seb baik jalan lapang jer..dah kol 3 pg..
15minit dah sampai pasir gudang


2 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

comel btol isteri diddy tu :)

saper ni?didiy / isteri dia sedara u ker?

ayah,ummi, farish said...

kan...wife dia comei...
diddy yg rapat ngan maya..
wife dia 1st time jumpa

Related Posts with Thumbnails