JOM RAMAI2 FOLLOW....

Ads

Cerita keluarga kami....

My photo
kami sebuah keluarga yg bahagia sangat terutama dengan kehadiran Buah Hati kami yg kami tunggu selama ini.. Harapan Ayah & Ummi..moga Farish jadi anak yg berguna & berjaya di masa hadapan..& menjadi Anak yg Soleh..Insya Allah.

Wednesday, November 24, 2010

Farish & paksunyer

kenapa lah penyakit "M" tu mkin susah nk buang...
sampaikan nk update blog pun mlas...
nk kata keje byk..x der lah byk sgt...
cuma mood nk mengarang, nk menaip, nk tepek2 gmbr tu x der..tu yg malas sgt2 tu
ekkkk...merepek lak...nk kena betul ngan tajuk kat atas..heheh

balik kg raya haji lps..x sempat pun nk ambik gmbr sgt
kebetulan ami sampai awal hr tu...ptg tu..sempat lah farish main basikal ngan paksunyer
bukan dia yg bawak...tp jd pembonceng jer....
kemain excited si bujang kecik nie...
sampai x nk turun..ader ke patut , sampai pagi raya pun dia suh paksunyer bawak dia naik basikal..
bertuah tol budak kecik nie



6 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

kemain lagi farish naik beskal dengan paksu dia erkk :)

Marsha~ said...

bukan main kuat dia peluk pakcu dia ek.... pandai lak.. tak sakit pungkok ke farish??

mahira oya said...

ooo..sonok paksu bawak farish naik basikal..farish suka sgt ek happ jer muka..

ayah,ummi, farish said...

elis: 1st time..tu yg excited sgt tu

marsha: tu ler nyah....x sakit kot..hehhehe..tp pandai letak kaki kat situ..utk keselamatan

mahira: tu ler....muka mmg nampak sgt2 excitd masa tu

Rizziela said...

Bestnya laman rumah luas & besar..boleh main basikal lagi

A D I A said...

o muda lagi paksu farish ni, nanti tua2 leh jadi paksu hensem.

Related Posts with Thumbnails