JOM RAMAI2 FOLLOW....

Ads

Cerita keluarga kami....

My photo
kami sebuah keluarga yg bahagia sangat terutama dengan kehadiran Buah Hati kami yg kami tunggu selama ini.. Harapan Ayah & Ummi..moga Farish jadi anak yg berguna & berjaya di masa hadapan..& menjadi Anak yg Soleh..Insya Allah.

Thursday, November 25, 2010

Hujung Minggu Kami sekeluarga

x der yg menyeronok sgt hujung minggu lps...
sabtu gi umah org kawin...
pastu gi JJ jap sbb hubby nk beli kasut sukan...
kebetulan masa tu bawak anak2 buah, jd kitrg hbs kan masa bwk farish main2 kat JJ tu jer

Ahad lak...mmg seharian duduk umah sbb hbskan masa ngan masak2 & Buat kek...(nnt entry tu maya buat lain yer..entry khas utk masak2...hehehhe)
petang tu br kitorg kuar gi jln2 tepi sungai melak sebelum hantar anak2 buah balik umah neneknyer...


nie umah org kawin, siap ader penari lagik tu


hbskan masa main g main2 kat JJ...farish kemain suker sb  dpt naik thomas...
tu lah games kesukaan dia


hari ahad, kami juz lepak2 jer kat tepi sungai melaka
sbb x sempat nk jalan2 sgt coz dah nk maghrib



farish yg tekun tgk bot lalu...


sempat berposing kat tepi sungai sambil ader bot lalu....



4 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

lom pernah lagi naik boat kat sungai melaka tu..teringinnyaa..

mahira oya said...

suke skali naik tern tu..hehe

Ena said...

bestnyer naik boat.. u baru skrg ker dah lama ek ada? sbb dulu dok sana tak pernah plak perasan.. ishh teruk betul kan!.

aiDieNa said...

Wah.. kostum penari² tu nampak menarik.. tarian aper tue??

Related Posts with Thumbnails