JOM RAMAI2 FOLLOW....

Ads

Cerita keluarga kami....

My photo
kami sebuah keluarga yg bahagia sangat terutama dengan kehadiran Buah Hati kami yg kami tunggu selama ini.. Harapan Ayah & Ummi..moga Farish jadi anak yg berguna & berjaya di masa hadapan..& menjadi Anak yg Soleh..Insya Allah.

Tuesday, January 4, 2011

Tahniah Diddy Hirdy di atas kurniaan Nadra Aryssa Jauza




Tahniah kepada Diddy & Allen Norazah diatas kelahiran cahayamata yang pertama
Nadra Aryssa Jauza bt. Syamsul Hirdy
pada 03/01/2011 pukul 9.50pg, 3.45kg
 
x sabar auntie maya & uncle pheewwit nk jumpa dia
Hirdy junior a.k.a farish dah dpt kawan baru
skrg dah x leh panggil hirdy junior, kenapa panggil hirdy senior
 
Insya Allah, kalau ader kelapangan, nnt kitorg g melawat
nk cubit2 pipi dia yg comel tu

9 comments:

Marsha~ said...

comelnyeeeeeeeeeeeeeeeee... putih melepak...

ciK mOt ©™ said...

comelnya...kak, kim salam kat baby...nak anak kecik gak ar gini...weeeeee

Fieza79 said...

ya allah..sgt la comel nya...comel sgt2...nmpk mcm patung je tk gerak2...tingin baby la cmnie...huhu

toyolkiut said...

alhamdulillah..
tahniah..
anak permata hati..

azura samsuddin said...

Alhamdulillah, bertambah umat nabi Muhammad... amin

zura de tag Maya untuk join GA

http://azurasamsuddin-contest.blogspot.com/2011/01/saya-nak-bunga-comel-di-blog-anda-ini.html

jom join!!

fazian.batrisyia said...

Rasanya cam baru tengok akak g kenduri kawen dia...skrg sudah keluar anak, jap lagi kuar cerita anak sekolah...tak pun anak ke-2 & seterusnya pula...cepat betul masa berlalu. Tapi anaknya comellll....sejuk mata memandang

eRaY said...

salam, baru jadi ur follower, nice blog. anak didie putih melepak2, cute kan..

maslinamansor said...

gebunya.... taniah!!!

ummiaqeef said...

comeinye baby dia..gebus gitu..

Related Posts with Thumbnails