JOM RAMAI2 FOLLOW....

Ads

Cerita keluarga kami....

My photo
kami sebuah keluarga yg bahagia sangat terutama dengan kehadiran Buah Hati kami yg kami tunggu selama ini.. Harapan Ayah & Ummi..moga Farish jadi anak yg berguna & berjaya di masa hadapan..& menjadi Anak yg Soleh..Insya Allah.

Thursday, July 23, 2009

jom main bersama farish...

malam2 bute pakai cermin mata hitam....nk nyayi lagu 'bila larut malam'ker???hehehe..cermin mata nie dah beli masa dia brp bulan .tak ingat lak....tp dia x nk pakai..lum sempat bergaya..dah di tanggalnyer..nie pun jumpa dlm tempat maina masa dia main2 td...ayah dia pakaikan..tp kejap jer...sempat ambik gmbr sekeping jer nie...lps tu dah di campaknyer balik...
gambar kat bawah nie..time dia sibuk main sorang2...punyerlah bayak mainan, tp kunci umah tu jugaklah dia suker..pelik tol budak bertuah nie....farish dah pandai menapak 2-3 langkah dah...yeah..yeah..anak umi dah nk pandai berjalan dah...

2 comments:

warung GAJAHPUTEH said...

WAHHHHHHHHH.....kejap jek rasa...farish dah pandai menapak....hoye!hoye!

Wawa said...

tak sabau nak jumpe farish weekend ni.. yeyeyeyey

Related Posts with Thumbnails