JOM RAMAI2 FOLLOW....

Ads

Cerita keluarga kami....

My photo
kami sebuah keluarga yg bahagia sangat terutama dengan kehadiran Buah Hati kami yg kami tunggu selama ini.. Harapan Ayah & Ummi..moga Farish jadi anak yg berguna & berjaya di masa hadapan..& menjadi Anak yg Soleh..Insya Allah.

Friday, April 23, 2010

cerita utk satu minggu


dah 1 week x update blog..
sbb bz ngan final exam
jd..hr nie update utk 1 week sekali...
minggu nie x der aper2 aktiviti sgt..sbb terperap kat umah 1 week
bc buku utk exam
cuma hari isnin kami 1 family gi bercuti
kat Tiara Beach resort, PD
bukan bercuti sgt pun, kebetulan adik yg no.3 Konvo kat Poli PD
tu yg ambik kesempatan gi bercuti sekali

budak kecik yg penakut air..kemain payah nk ajak masuk dalam air..

menangis2....geram tol....br ummi nk ajak main air..dia x nk pulak.
seb baik ayah sudi nk melayan..ummi & family gi beramdam...hehheheheh


tgh ambik gmbr nie pun dia boleh menangis..cam lah air tu nk makan dia

masa nie dah berani sikit....tp still pegang tangan ayah dia..tu main air kat tepi2 tu jer
ajak masuk dlm sikit..mulalah menangis..
aper lah farish nie...macamlah ummi & ayah x pernah bawak gi mandi kat mana2 pun selama nie
buat malu ummi jer lah...hehehe


nie gmbr konvo alang........seronok sgt masa nie...TAHNIAH PADA ALANG........

5 comments:

A D I A said...

farish takut air eh hehe, anak sedara adia ni masuk je kolam nangis2 tamau kuar. sampai nak kedut tgn baru naik hehe.

ayah,ummi, farish said...

tu ler..kemain takut laigk ngan air..tp ..kalau kat umah..nk mandi suker pulak.....

Wawa~* said...

wah, cam adik saya si naim tu lak lg kecik takut air, hahaha.. tp kna ajar brani kan la kot, nnt da besar nyesal x pndai berenang, hehehe...

ayah,ummi, farish said...

wawa..tu yg ayah dia...rendamkan dia jugak dalam air...lama2 baru ok sikit

siti nurkhijah said...

salam..

penah gak p tira kat PD tu.. best sangat, anak sampai tak nak naik blik asyik nak berendam ja..

Related Posts with Thumbnails