JOM RAMAI2 FOLLOW....

Ads

Cerita keluarga kami....

My photo
kami sebuah keluarga yg bahagia sangat terutama dengan kehadiran Buah Hati kami yg kami tunggu selama ini.. Harapan Ayah & Ummi..moga Farish jadi anak yg berguna & berjaya di masa hadapan..& menjadi Anak yg Soleh..Insya Allah.

Tuesday, April 13, 2010

telefon makwe ker?????


setiap malam, mesti atuk & nenek kat kg
mesti call nk ckp ngan farish
skrg nie lak..bila atuk & nenk call..
dia dah pandai ckp sikit.
kalau x sebelum nie, diorg call...farish senyap jer...
dalam seminggu dua nie dah pandai bercakap...
tp ckp bahsa dia jer lah..hehehh
selalu kalau diorg call...ummi @ ayah akn pegangkan telefon
tp, mlm td..tetiba jer x bg kitorg tel, nk pegang sendiri..
pastu siap jiwang2 lak tu
sampai tertido2 ckp dlm telefon.

terlelap jua akhirnyaa....

5 comments:

LiAnA said...

hamboiiii.. tak panas ke telinga tu Farish keekeke

ayah,ummi, farish said...

tu ler pasal..bergayut kat telefon cam telefon makwe..hahahah

A D I A said...

alo lo lo cium sket farishh.. muahh..
anak sedara adia pun suka gayut tipon. leh ckp sesorang dalam 10 min camtu. ntah apa dia bebel2.

ayah,ummi, farish said...

adia..tu ler...sejak skrg nie br suker nk ckp..kalau x selama nie dorang tel..farish senyap jer....
tp ckp bahasa dia jer lah...bg atauk & nenk. xkisah ckp aper..janji faham..heheh

Wawa said...

hahahaha... kenmain agik dia smpai tetido2... tp comel lerrrrrrr

Related Posts with Thumbnails