JOM RAMAI2 FOLLOW....

Ads

Cerita keluarga kami....

My photo
kami sebuah keluarga yg bahagia sangat terutama dengan kehadiran Buah Hati kami yg kami tunggu selama ini.. Harapan Ayah & Ummi..moga Farish jadi anak yg berguna & berjaya di masa hadapan..& menjadi Anak yg Soleh..Insya Allah.

Friday, April 23, 2010

Superhero yg dah benjol kepala



hero ummi nie dah benjol & bertanda dahi dia
suker sgt duduk atas bola
dah banyak kali ckp..
faruish jgn duduk atas bola..nanti kalau jatuh muka tersembam kat lantai
tp aper yg dilarang tu lah..tu yg dia suker
tah cam mana, mlm td..dia duduk jer atas bola tu..
terus tersembam muka....
seb baik bukan kat lantai...kat tikar jer,.,
tu yg bertanda kat dahi dulu
ader ayg aktiviti yg di tegah yg dia suker buat,,,
farish...farish...makin besar..makin byk ragam ko yer..sayang

3 comments:

Marsha~ said...

baru hero namanye ni.... qila pun suka duduk atas bola.. kering darah aku nyah oii

ayah,ummi, farish said...

tu ler nyah....lagi aku twegah.lagik dia suker

Wawa said...

alalalala siannyer farishhhhh... huhuhu... budak lelaki kan kak, harus nakal x hengat...

Related Posts with Thumbnails