JOM RAMAI2 FOLLOW....

Ads

Cerita keluarga kami....

My photo
kami sebuah keluarga yg bahagia sangat terutama dengan kehadiran Buah Hati kami yg kami tunggu selama ini.. Harapan Ayah & Ummi..moga Farish jadi anak yg berguna & berjaya di masa hadapan..& menjadi Anak yg Soleh..Insya Allah.

Friday, July 23, 2010

dah besar dah budak tecit nie

selak2 folder koleksi2 gmbr2 farish
jumpa lah gmbr hr pertama di lahir di muka bumi ini....
hr nie...farish dah nk masuk 2 thn....
dah makin besar dah ank ummi nie..
teringat masa time dia kecik..budak yg langsung x banyak kerenah
dalam pantang, x pernah sekalipun meragam...dia tahu nangis nk mintak susu jer..pastu tido balik
cuma bila dah besar nie pulak, kemain lasak lagik
naik semput ayah & ummi melayan kerenah dia

13 comments:

miMiE aZiMaSK ^V^ said...

huhuhu bestnyer kan.. kejap je budak nie membesar.. tau tau sok sok.. 'ummi.. farish nak kawen..'.. hehehehehehe

// klik sinie jom ke blog mimie azimask :D ... //

Fieza79 said...

bambam je pipi dia...gerammm la..

skjap je kan masa itu...sll tingat kenangan di hr pertama melahirkan...sguh bahagiaa...!

maslinamansor said...

seronok bila anak membesar didepan mata... :)

ayah,ummi, farish said...

mimei....uiks...kalau nk kawin, kena jd pilot dulu ker...dokto r dulu ker..hehehheheheh

LyNn HaMzAh said...

alahai...
sekejap jer dah besar kan...
hehehehe...
gmbr waktu baby comey betul la...

Ena said...

tu la kan.. kejap sungguh masa berlalu.. hampir tak terkejar dah kita..
tembamnya pipi farish.. geramnyerrr.. ;D

ayah,ummi, farish said...

fieza79:kalau diingat2 masa lahirkan dia...hilang semua rasa sakit2 tu

ayah,ummi, farish said...

maslinamansor:tu ler..rasa puas ekk..lagik2 dia nampak setiap kali perkembangan dia

Ina Hashim said...

wah tembamnya dia wktu lahir...brp kg tu?

penjejak maya said...

salam ziarah,

moga membesar menjadi anak yang baik dan mendengar kata orang tuanya..

Wife Mr.Em ~ Ibu Mr.Aqil said...

Uiksss BAM BAM nyer anak akak.. Ni dapat geget best ni.. ;o)

Wawa~* said...

comelnyerrrrrrrrrrrrrrr budak niii.. tobet2 pipi diaaaaaaa

Wawa~*
http://secretwhisper.net

zurazari said...

geram nyer boboy nie... da becar da dier... zura pun slalu rindu adam time baby dulu... hehehe=) hope farish jd anak yg soleh!

Related Posts with Thumbnails