JOM RAMAI2 FOLLOW....

Ads

Cerita keluarga kami....

My photo
kami sebuah keluarga yg bahagia sangat terutama dengan kehadiran Buah Hati kami yg kami tunggu selama ini.. Harapan Ayah & Ummi..moga Farish jadi anak yg berguna & berjaya di masa hadapan..& menjadi Anak yg Soleh..Insya Allah.

Tuesday, July 27, 2010

Budak Tecit dah pandai sembahyang






alhamdullilah....kecik2 lagik dah pandai nk sembahyang...
dia nie mmg suker tgk kalau kitorg sembahyang
terang hati dia...
wpun x betul..tp dia tahu camner nk sembahyang tu
tp x yah tanya lah berapa rakaat dia sembahnyang...lebuh dr 5x..ikut mood dia..hheheheh

15 comments:

A D I A said...

calon imam muda!

Ena said...

ehehehhe..

kelakar pulak..
mcm buat senaman pun ada..

bagus la tu.. mudah2an

Nur Hawa Mohd Zin said...

Alhamdulillah...bagus lah hati dia awl2 dah terang nak solat...yg pntg ibu bapa..kalu parents tak solat, anak pun tak ikut solat..

suke tgk budak2 kecik solat..comel dan suci je

mazz said...

bagusnya dia...sayanggg farish..

siti nurkhijah said...

hehehe... tengah dok blajar tu
anak ct pun cam tu jgk, tahu rukuk ngan sujud pastu mulutnya kumat kamit thah apa yg dibacanya...

mahira oya said...

x khusyuk jadinya kan

ayah,ummi, farish said...

adia:insya Allah..manalah tahu astro nk buat imam muda junior...

ayah,ummi, farish said...

ena:tu ler...2 in 1..sembahyang & bersenam..hehehhe

ayah,ummi, farish said...

hawa...tu ler..akk mmg biarkan dia tgk akk sembahyang...biar dia belajar sendiri

ayah,ummi, farish said...

siti nurkhijah: tu ler...cam yer2 je dia baca..

ayah,ummi, farish said...

mahira oya:x kusyuk bila time kita sembahyang, dia tinjau muka kita..

gewecun said...

allhamdullilah faris dah pandai sembahyang..sejuk nengok

ibu_Arifa said...

sejuk jer hati tgk anak rajin sembahyang dan mau sembahyang mcm ni kan kak :)
harap sampai dia tualah dia macam ni kan.. tambah 'saham kita di sana' nanti.

maslinamansor said...

sejuk perut ibu mengandung...

Anna Da Lady said...

alhamdulillah...moga sampai dia besar pun dia akan jadi anak yang soleh..InsyaAllah

Related Posts with Thumbnails