JOM RAMAI2 FOLLOW....

Ads

Cerita keluarga kami....

My photo
kami sebuah keluarga yg bahagia sangat terutama dengan kehadiran Buah Hati kami yg kami tunggu selama ini.. Harapan Ayah & Ummi..moga Farish jadi anak yg berguna & berjaya di masa hadapan..& menjadi Anak yg Soleh..Insya Allah.

Monday, August 2, 2010

Menu Hujung Minggu - ROTI JALA


dah lama sangat rasanyer x buat roti jala nie....
kebetulan sabtu lepas planning nk bawak farish gi Zoo, jadi bangun pagi2 gi lah buat roti jalan nie
lps jalan2 nanti leh lah lepak kat Hutan Rekreasi sambil menikmati roti jala nie...
alkisahnya....malam sebelum nk buat roti jala nie....br perasan acuan nk tebar roti jala nie farish dah musnahkan.....huwaaaaaa.....terpaksa gi beli...seb baik kat tesco ader jugak jual acuan dia...kalau x..ummi suh farish tebar pakai jala ikan jer..hhehehehe





22 comments:

Fieza79 said...

alamak sedap nya roti jala tu...terliur sgt ni..huhuu

BIONIC WOMEN said...

adoi...terliur ler nengok..kak.bagiler resepi..kita wat slalu x jadi, melekat ler..lembik ler..huhu

Ena said...

sedapnya..
sy pun dah lama tak makan roti jala.. nak menjala tak pandai la pulak.. lom belajor tebar lagik.. ehhehehe

A D I A said...

motip farish bermain dgn acuan? sedap ni roti jala, tutorial pls cara2 nak tebar :D

ayah,ummi, farish said...

fieza:meh2 dtg melaka...nnt maya buatkan...

ayah,ummi, farish said...

bionic:senang jer buat nie....ok...nnt akk bg resepi yer...

ayah,ummi, farish said...

ena:maya pun main jala jer...seb baik jadi..heheh...dia kalau nk jadi...kuali x melekat..baru cantik....

ayah,ummi, farish said...

adia:aku pun x tahu, mana tah dia jumpa acuan tu...dia gi main ketuk2..hbs semua pecah...ok..bisa diatur..aku leh ajar ko....

mummy alesya said...

aduhai...sedapnya

zurazari said...

adoyai.... zura poser...
tp roti jala nie begitu menyelerakan... salam kenal.. zura da follow ummi... jom dtg umah!!

ayah,ummi, farish said...

mymmy alesya:dalam gmbr nampak lah sedap...tp lum rasa lagik..x tau lahs edap ker tak..hehhehe

ayah,ummi, farish said...

zurazari:tima kasih..nnt maya follow zura yer..slam perkenalan..jegngah2 ler sini selalu

zurazari said...

hehehe... tqvm... dtg umah... salam kenal yer... nak xchange link la... zura add maya nyer link kat geng moms stories yer... kalo sudi tempek la gak=) hehehe

ayah,ummi, farish said...

zura:tima kasih...

kak long said...

maya..kak long dah buat hari tu..
tapi mkn dgn kuah durian..
emmm sodap.

kak long said...

maya..kak long dah buat hari tu..
tapi mkn dgn kuah durian..
emmm sodap.

mahira oya said...

terliur tgk nih...nakkkkk!!!

Anonymous said...

tgk tempat gak...ade tempat makan roti jalan dgn kuah gula(mcm pengat)...dan ada juga makan dgn kuah kari

ayah,ummi, farish said...

kak long:tu ler..ader negeri lain yg mkn nga kuah durian..sedap jugak

ayah,ummi, farish said...

kak long:tu ler..ader negeri lain yg mkn nga kuah durian..sedap jugak

~~*Lady Salwa*~~ said...

Terliur lak tengok roti jalan ni... Sedapnya, tambah makan ngan kari ayam/daging... nak sket... hehe

walaupun roti jala ni boleh dikatakan senang la jugak nak buat, tapi setakat ni tak pernah lagi buat... makan je pernah... hehe

FyZa said...

dtg balas knjungan..sdpnya kari aym..lama x mkn roti jala dgn kari aym..nyum3..;)

Related Posts with Thumbnails