JOM RAMAI2 FOLLOW....

Ads

Cerita keluarga kami....

My photo
kami sebuah keluarga yg bahagia sangat terutama dengan kehadiran Buah Hati kami yg kami tunggu selama ini.. Harapan Ayah & Ummi..moga Farish jadi anak yg berguna & berjaya di masa hadapan..& menjadi Anak yg Soleh..Insya Allah.

Thursday, August 5, 2010

Jom tgk org terjun


tgk dr gmbr nie....dapat tak korang teka...kat mana org tu nk terjun....dalam tasik kah???dr atas pokok kah???
cuba teka....????????????
org tu nk bunuh diri ker, nk main terjun2 nie...
x takut ker???

tp kalau tgk gmbr nie...kenaper semua org hepy tgk org nk terjun...
kenape x nk tolong

siap berbaris nk tgk org terjun.....

nk tahu tak sapa yg org yg terjun tu....
ikhsss...ikss...org tu...nk dekat bulan pose ni lak dia nk bunuh diri..hhehheh
supriseeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


nampak tak sapa yg terjun tu....hehehehehhehe

org naik payung terjun....hahahhahahaha..
suspen kan.....:)

sebenarnyer ni latihan Payung terjun kat ofis oleh PDRM sempena Majlis Konvokesyen UTeM ke -6 yg akan berlangsung esok...
tu yg semua excited nk tgk tu...
hbs 1 pejabat bendahari kuar gi tgk org terjun.












5 comments:

maslinamansor said...

ingat ada orang nak bunuh diri...
Kalau tak ... panas...

shidasyakirin said...

jenuh semua mendongak..mcm² style ada. Apakah..baju yg dipakai itu adalah kisah entry baju pattern lain, kain pattern lain yang disarung angkara nak cepat tu??..hehehe..

SyidaGorjes said...

satu opis klua tgk org terjun?tidak efektif disitu...hehehe

Intan Inn said...

wah..semua teruja nak tgk org terjun..walaupun panas yer...

Nur Hawa Mohd Zin said...

teringat kapal terbang kecik terhempas kat uum waktu perasmian konvo kak

Related Posts with Thumbnails