JOM RAMAI2 FOLLOW....

Ads

Cerita keluarga kami....

My photo
kami sebuah keluarga yg bahagia sangat terutama dengan kehadiran Buah Hati kami yg kami tunggu selama ini.. Harapan Ayah & Ummi..moga Farish jadi anak yg berguna & berjaya di masa hadapan..& menjadi Anak yg Soleh..Insya Allah.

Thursday, August 5, 2010

lepaking @ KFC kol 1.00pg

mesti torkojut dgr makan KFC kol 1pg...hehehehehheh
nk wat camner..perut dah lapar....
tempat tu jer yg bukak tgh2 mlm..
aper lagik..mkn jer ler...hehehehh
sebenarnyer mlm td..kuar awal..kol 8.30mlm dh kuar...
gi mydin...& pastu rushing gi umah cousin kat Jasin
sbb mak & ayah ader kat sana..kebetulan dorang dtg ader hal...
atuk & nenek farish lak..rindu sgt ngan cucu kesayangan dia nie...
jd...kitorg terus lah ke sana...
balik dr jasin dah nk dekat kol 11 lebih...
mas tu baru terasa lapar lah pulak...
jd aper lagik...KFC jer tempat kitorg tuju
seb baik ader org belanja...kenyang jugak kitorg
camner lah ummi nk kurus nie farish....tgh2 malam pun still mkn lagik...
ngan farish2 pun sama mkn jugak....

ummi jer yg pandang kamera..ayah & farish nampak sgt dah lapar..hehehhe..terus terjah makanan


tima kasih yer mohd suffian belanja ayong & semua mkn KFC..nnt belanja lagik yer


my cousin yg jadi duta ayam KFC...hehheheh

org2 yg tengah kelaparan


sebelum balik ambik gmbr dulu...hehhehe

14 comments:

Fieza79 said...

hai kalau tgh bln pose gini mau tergoda iman...huhuu

best la lyn kfc tgh2 mlm...suka gak melepak mlm2..!

eima said...

anak teruna tu tak tido lagi..kuat nye mate ..

ayah,ummi, farish said...

fiza:tu ler..hehehehhe..mmg best gak layan kfc tgh2 mlm

ayah,ummi, farish said...

eima:anak teruna nie..mmg jenis tido lambat...selalu kat umah paling cepat dia tido kol 12.30

[-suziey-] said...

umangaih 1 pagi? mkn sungguh2 plak tu..hiks...

ayah,ummi, farish said...

suziey:sebab dah laapr sgt..hehehheheh...dah sampai umah x leh nk tido lak, sbb dah kekenyangan...

Nur Hawa Mohd Zin said...

farish ngan baju melayu..hehe..comel...seronok lah dia makan kfc ek?

Adyshariz said...

selera sungguh tgk ayam tu..jam 1 pagi makan ayam, sronok gak tu, nanti nk try la

ayah,ummi, farish said...

hawa....dia bukan makan sgt pun....main2 jer lebih

ayah,ummi, farish said...

adyshariz..tu ler.sekali sekala...

Nur Hawa Mohd Zin said...

sape lah dok perabih kan ek? hehe..akak sabtu ni awe mungkin pergi Jom Heboh..camne nak jumpa akk ek kat sana? hehhe

ayah,ummi, farish said...

hawa...umah nenek kat mana?????akk duduk kat area situ

Ena said...

husband sy ajak makan kfc juga malam tadi.. tapi tak jadi sbb kawan dier datang rumah.. pastu kami makan pizza aje lah.. :D

mahira oya said...

terasa nk mkn ayam kfc..adeh

Related Posts with Thumbnails