JOM RAMAI2 FOLLOW....

Ads

Cerita keluarga kami....

My photo
kami sebuah keluarga yg bahagia sangat terutama dengan kehadiran Buah Hati kami yg kami tunggu selama ini.. Harapan Ayah & Ummi..moga Farish jadi anak yg berguna & berjaya di masa hadapan..& menjadi Anak yg Soleh..Insya Allah.

Friday, December 17, 2010

aku dah giler balik...aduyaii.........

nie bukan gile betul2...
hahahahah..baca tajuk entry mesti ingat aku giler smpi dah patut kena hantar kat tanjung atau tampoi
belum smpi ke tahap tu lagik..gila2 sikit tu ader lah....he3x

nie aku dah start balik gila tgk cerita korea....mlm td ler punyer pasal..
sbb x der cerita kat chanel lain tertukar 8tv..
tertengok lak 1 cerita korea nie...
layan punyer layan....best lak...
jadi...kerja gila yg aku dah tinggalkan selama nie..ker nak aku gila balik..hahhahah
cita yg aku tertengok malam td cerita nie...
mesti ramai yg layan ekk cita nie...
mmg sedap bangat....her kemain hensem lagik....
tp x leh lah lawan hero cerita BOF...

pasnie dah ader dlm list nk follow cerita aper lak...hehheheh
bestnyerrrrrrrrr


9 comments:

Fieza79 said...

hahaa fieza dlu pon penah giler dgn citer korea ni...skrg dah tkde..hehe

maszmadi said...

ooo lama sudah ku tinggalkan dunai bersama cerita korea ni.....
jangan!!!!! jangan rerpengaruh..... stop!!!
hehe

e.l.i.s.s.m.i.e said...

dah lama tak tengok citer korea...

matahatijiwa said...

salam kak...
saya pun tgk citer ni..dr first episod lagi..mmg best..dh tau citer ni dr last year..tp kt msia baru tayang thn ni...enjoy giler tgk!!!

SUZIE APAI said...

hiks....best tu..zaman sy tgk citer korea ms study dulu2...mmg giler tgk ensem boy..

sy link akak...thanks lwt blog kita

Lizzie Yasmin said...

kalu dah termula tue, mmg lar menggila nak tegok cite korea nie.. hihihi

mummy_ayu said...

ayu pun dah lama tinggal nie...

sayangsayangibu said...

salam umi..
heheheeh kalau rumah kita dekat kan boleh tukar2 cd kan?
bestnya layan cite korea encem2 chantik2...
yg best bahasa dia tu walau pun tak faham..layan.....

erpp umi sila ambil TAG ye... tqvm ;p

noreed said...

ooo citer ni mmg best, tak salah pun jadi giler dgn citer ni..hehehhe (makin menggalakkan plak, bukannya nak beri nasihat)

Related Posts with Thumbnails