JOM RAMAI2 FOLLOW....

Ads

Cerita keluarga kami....

My photo
kami sebuah keluarga yg bahagia sangat terutama dengan kehadiran Buah Hati kami yg kami tunggu selama ini.. Harapan Ayah & Ummi..moga Farish jadi anak yg berguna & berjaya di masa hadapan..& menjadi Anak yg Soleh..Insya Allah.

Wednesday, December 29, 2010

aku sudah jatuh chenta....

wah...gempak jer tajuk entry aku hr nie
gilos kalau aku jatuh cinta skrg nie
ader laki aku kejar satu melaka kang.....
x pasal2 jer kuar paper isteri kena tetak ngan laki....

hakikatnya aku jatuh cinta ngan itu mamat korea...hahahahahh


sebenar2nya aku suker giler ngan hero yg berlakon cita Mary Me, Mary a.k.a Mary Stayed Out All Night


si JAN GEUN SUK....punyerlah dia hensem dalam cita nie
dalam cita You're Beutiful  tu x der lah hensem sgt
dalam cita nie dia hensem sebb rambut dia yg panjang tu
cair semua org tgk dia
dengan sore dia yg macho tu...
aduyaiii.....
kalau lah korea tu dekat...
dah lama aku cr mamat nie,....ehhahahahhhhh

5 comments:

miMiE aZiMaSK ^V^ said...

waahhh jatuh chenta sudah.. hikk hikk...

LiAnA said...

nak pi cari mamat ni yg tak bleh blah tu kekekeke...

oya said...

tgk cite nih ek..best2

rynas said...

wahh..jatuh cinta dengan pelakon Korea rupanya...

syawalsimpsons said...

ai pun berangan gak ngan mamat ni...mmmmm...nasib baik dah kawen...klo dah lama g kejar dah..hahahhaha

Related Posts with Thumbnails