JOM RAMAI2 FOLLOW....

Ads

Cerita keluarga kami....

My photo
kami sebuah keluarga yg bahagia sangat terutama dengan kehadiran Buah Hati kami yg kami tunggu selama ini.. Harapan Ayah & Ummi..moga Farish jadi anak yg berguna & berjaya di masa hadapan..& menjadi Anak yg Soleh..Insya Allah.

Tuesday, December 21, 2010

Facebook....ooooooo...facebook...mmg aku nie MUKABUKU lah..kemain byk status 2010 aku...

hahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaa
mula2 aku nk gelak puas2 dulu.....
kelakar tol...FACEBOOK a.k.a MUKABUKU nie boleh kuarkan balik semua status2 kita sepanjang tahun 2010...
baru aku tahu...rajin gak aku nie update status kat FB...
betul2 muka buku aku nie....
sampai 42 page...bayangkan 1 page tu nk anggaran dalam 15 status...bayangkan kalau 42 page..hampir 650 status aku update..hehhehehehh
betul2 giler MUKABUKU...

nielah di antara status aku..tp x leh nk letak semua..juling mata korang tgk nnt...



No comments:

Related Posts with Thumbnails