JOM RAMAI2 FOLLOW....

Ads

Cerita keluarga kami....

My photo
kami sebuah keluarga yg bahagia sangat terutama dengan kehadiran Buah Hati kami yg kami tunggu selama ini.. Harapan Ayah & Ummi..moga Farish jadi anak yg berguna & berjaya di masa hadapan..& menjadi Anak yg Soleh..Insya Allah.

Monday, June 7, 2010

Back to school





nie lah sekolah rendah masa ummi sekolah dulu..lama betul dah tinggalkan sekolah nie
dah hampir nk dekat 20 thn
hbs jer sekolah..mmg x pernah gi sana lagik, wpun x lah jauh sgt ngan umah
jadi, kebetulan sabtu lps..adik yg bongsu ader buat berkhatan ramai2 kat sekolah
tu yg kami semua gi sekolah sbb hr sabtu ader majlis Aqiqah & berkhatan kat sekolah
bila msk jer sekolah..teringat kenangan2 masa sekolah dolu2....hehheh
teringat kenangan main rebut2 tiang...

kitorg sedang menikmati sup tulang...mmg best & power lah sup tulang,....
sedap sgt2...tima kasih pada cikgu2 sekolah yg sudi menjamu sup & makanan yg best2 sgt
kitorg sampai x sedar makan sup tulang....sampai x jamah pun langsung nasi sbb dah kekenyangan makan sup


nie lah pelajar baru

nak bagi ucapan, tp x sampai..kenalah mengadap kebelakang..hehhehe
nk naikkan bendera pun tangan x sampai...
jd berdiri tegak jelah kat situ



siap leh main cak cak lah kat tiang bendera

budak kecik yg kemain suker sbb kawasan luas leh main lari2..
naik mengah kitorg semua kejar dia.

14 comments:

sayangsayangibu said...

seronoknye balik ke sekolah lama
ummi sekolah palong mano nih? errkkk ko kito sekampung..
hehehhe.. ;p

A D I A said...

20 tahnu ndah tinggalkan skolah? tua nya ko. mode: pointing to myself

waaa sure terflasback kenangan2 zaman skolah kannn, zaman bercinta ke. eh ni skolah rendah manaleh bercinta.

ayah,ummi, farish said...

sayangibu:maya palong 4...kita sekempaung lah ekk...tp lain palong jer

ayah,ummi, farish said...

adia: a'ah..aku lagik tuo dr ko..hahhahahah...
ai zamn2 sekolah baik tau..x bercinta

maslinamansor said...

amboi... suka nya budak kecik tue... :)

firahadifa said...

waaa.. bawak anak pi sekolah lama.. mesti terimbau zaman kanak2 dulu kan.. bestnyer.. pastu bawak anak sekali.. cam tak caya je kite da ade anak now.. ahahahah

firahadifa said...

waaa.. bawak anak pi sekolah lama.. mesti terimbau zaman kanak2 dulu kan.. bestnyer.. pastu bawak anak sekali.. cam tak caya je kite da ade anak now.. ahahahah

ayah,ummi, farish said...

maslina:si kecik tu kalau kawasan laopang mmg dia suker, sbb nk berlari

ayah,ummi, farish said...

maslina:si kecik tu kalau kawasan laopang mmg dia suker, sbb nk berlari

ayah,ummi, farish said...

firahadifa:kan..masa maya si hr tu..siap gi cari balik semua kelas2 yg pernah maya belajar dulu..rindu betul nk kembali ke zaman2 sekolah dulu

ayah,ummi, farish said...

firahadifa:kan..masa maya si hr tu..siap gi cari balik semua kelas2 yg pernah maya belajar dulu..rindu betul nk kembali ke zaman2 sekolah dulu

ayah,ummi, farish said...

firahadifa:kan..masa maya si hr tu..siap gi cari balik semua kelas2 yg pernah maya belajar dulu..rindu betul nk kembali ke zaman2 sekolah dulu

aiDieNa said...

Wahhh.. sangat nostalgia.. sok² Farish pon nak disekolahkan di sini ker??

ayah,ummi, farish said...

aideina..jauh sgt lak kalau sekolah sini....hehehhe

Related Posts with Thumbnails