JOM RAMAI2 FOLLOW....

Ads

Cerita keluarga kami....

My photo
kami sebuah keluarga yg bahagia sangat terutama dengan kehadiran Buah Hati kami yg kami tunggu selama ini.. Harapan Ayah & Ummi..moga Farish jadi anak yg berguna & berjaya di masa hadapan..& menjadi Anak yg Soleh..Insya Allah.

Friday, June 4, 2010

calon imam muda

nie lah calon terbaru imam muda..heheheheh
Diddy..tahun depan leh gi ujibakat Imam Muda musim ke-2

sebenarnyer gmbr nie ambik masa diddy berlakon telemovie terbaru dia
Telefilem 'Ustazah Dari UK'



Alhamdullilah....makin murah rezeki adik akk nie...
Harap2 semoga lebih berjaya lagik..
x kira lah dlm bidang aper pun...

Nota kaki: Diddy...bila nk dtg melaka lagik...hirdy junior dah rindu nk jumpa hirdy senior..heheheeh
dia dah pandai ckp dah..lama tol ekk x jumpa diddy ekk....nanti kalau jumpa farish, jgn dia dah x kenal diddy udah ler..:)

7 comments:

rynas said...

hehhehe ingatkan betul calon Imam Muda patutlah tgk handsome semacam jer...

ayah,ummi, farish said...

rynas..tu ler.....nie imam muda hensem sgt...

Kauthar said...

huhuhuh...ada rupa calon imam muda tu :D

A D I A said...

tu la ingat betul2 calon tadi. baru nak hantarkan sms undian. eh. manader.

YanaNuar said...

Eh...Diddy ni adik kandung akak ker?? hihi teruja nak tau ngee

The Hetzel said...

amboi...macho abg ustazz.. xpe la, bia i jd ustazah u bole?? kalu dia btol imam muda td, mmg i undi!

ayah,ummi, farish said...

kauhtar: kan, kalau tercalon tu jgn lupa afundi..hehehe

Related Posts with Thumbnails