JOM RAMAI2 FOLLOW....

Ads

Cerita keluarga kami....

My photo
kami sebuah keluarga yg bahagia sangat terutama dengan kehadiran Buah Hati kami yg kami tunggu selama ini.. Harapan Ayah & Ummi..moga Farish jadi anak yg berguna & berjaya di masa hadapan..& menjadi Anak yg Soleh..Insya Allah.

Thursday, June 10, 2010

jalan2 ngan farish






dah lama x bwak farish pusing2 taman ptg2.
bila balik keje jer..sampai dah lambt..pastu dah penat nk bawak dia jalan2..
lagipun kalau balik keje..dah masuk dlm umah..dah mls nk kuar & pintu pagar mmg sentiasa berkunci, sbb takut farish keluar sendiri ..bahaya..sbb kat sini byk kete lalu lalang.
kebetulan hr tu,..mak lang dia dtg..
aper lagik..dia suh lah mak lang dia bawak dia gi jalan2 ngan basikal
tp kejap jer, sbb masa tu dah nk kuar...
jadi ler..boleh lah ubatkan rindu dia nk berjalan ptg2







9 comments:

maslinamansor said...

comel...

hans said...

comel2

gewecun said...

alahai tomeinye si farish nie..auntie nak tumpang nek basikal bole??..nanti bawak auntie jalan2 g melaka tau..hihi

rynas said...

wah sioknya budak2 kalau dapat kuar. tapi tgk muka mak budak bukan main happy lebih happy dr budak hehheheh

Marsha~ said...

aku pun sama nyah... balik keje itu ini dah maghrib.. tak sempat nak bwk anak jenjalan... :(

A D I A said...

ni siapa yg nak jalan ni? mak ke anak? ke bapak?

Adlina Husaini said...

pandai dia naik beskal =D

Kauthar said...

tomeinyee farish..emaknye pun sama gak :D

sayangsayangibu said...

comel dia nih..

Related Posts with Thumbnails