JOM RAMAI2 FOLLOW....

Ads

Cerita keluarga kami....

My photo
kami sebuah keluarga yg bahagia sangat terutama dengan kehadiran Buah Hati kami yg kami tunggu selama ini.. Harapan Ayah & Ummi..moga Farish jadi anak yg berguna & berjaya di masa hadapan..& menjadi Anak yg Soleh..Insya Allah.

Wednesday, June 16, 2010

Belon..belon..cantik2 tu...meh tgk ramai2




kat Jaya jusco Bandaraya sekrang ader karnival Belon..
cantik2 belon2 tu...mcm2 dorang buat
boleh jadi ikan lah..jadi patung lah...
menarik & kreatif dorang nie
kebanyakan yg buat tu dr taiwan & korea..
kemain seronok lagik farish tgk...sampai naik lenguh leher dia tgk kat atas..




kemain susah nk ambik gmbr ngan dia..sbb asyik nk pandang ikan yg kat atas tu jer..

sampai nk lenguh rasanyer kepala dia , asyik pandang atas jer



13 comments:

Sharinginfoz said...

sungguh cantik kan....

Marsha~ said...

aku pun gi tgk semalam... aduh, Qila boleh cilok lari masuk dalam tu....... nasib baik tak jahanam itu balloon

maslinamansor said...

kalau ada orang berani pakai la baju belon tue... hehehe

Ena said...

salam..

cantiknya.. bila la nak p sana tu ..

ayah,ummi, farish said...

sharinginfoz...mmg cantik sgt2....geram jer tgk

ayah,ummi, farish said...

marsha..ko gi bila???aku gi mlm..dlm kol 8 lebih

ayah,ummi, farish said...

maslinamansor: x sanggup org nk tgk..heheheheh

ayah,ummi, farish said...

ena:salam..meh2 dtg melaka

-iLLa- said...

kalo adam n addin pg sini kompom!! ad apecah 1,2belon..

Fieza79 said...

mmg menarik btol belon2 tu...bdk2 pa la lg suka..!

gewecun said...

wah bestnye belon2 tu..farish main x ngan belon2 tu??..hihi

AROL DSHW said...

arol pun tengok semalam.
cantik dan unik! kagum.
:)

miMiE aZiMaSK ^V^ said...

heheh cumel.. tadi g pavilion pun banyak benda alah nie.... belon belon cumel cumel

Related Posts with Thumbnails