JOM RAMAI2 FOLLOW....

Ads

Cerita keluarga kami....

My photo
kami sebuah keluarga yg bahagia sangat terutama dengan kehadiran Buah Hati kami yg kami tunggu selama ini.. Harapan Ayah & Ummi..moga Farish jadi anak yg berguna & berjaya di masa hadapan..& menjadi Anak yg Soleh..Insya Allah.

Tuesday, June 22, 2010

Esok Jcard...yahooooooooooooooooooo


esok jcard kat Jaya Jusco Ayer keroh
tp tahun nie jcard buat x kena time...
selalu mesti dia buat time gaji org keje gomen..
kali nie awal sehari dr gaji kuar....jadi x pat lah nk bershoping sakan
td tengahari sempat gak kejap pegi buat lawatan tapak kat jj...
tak tahan tgk semua baju budak2 murah2...
byk tu less 70%...ingat petang nnt nk gi beli  sepasang dua baju utk farish jer
mmg every year kalau ader jcard, sehari sebelu  jcard..dah gi siap2 pilih dulu & suruh promoter simpankan
nnt bila hr jcard, juz gi bayar je...
jd xlah berebut sgt...& pilihan byk lagik berbanding ngan hr jcard nnt

5 comments:

Marsha~ said...

kalau bab shopping, kau mmg ratu.... :P

maslinamansor said...

Jcard kat penag minggu nie gak. Lepas tue kan dah la lepas gaji... lagi bershopping la... :)

rynas said...

Oh bestnya elok ler beli buat baju raya anakkan...tak ler terkejar2 nak cari nanti

~La La~ said...

rasa nk cuti jek kakkkkkk~~~~

mahira oya said...

wah..msti mcm rmi giler kan..
best kan..

Related Posts with Thumbnails