JOM RAMAI2 FOLLOW....

Ads

Cerita keluarga kami....

My photo
kami sebuah keluarga yg bahagia sangat terutama dengan kehadiran Buah Hati kami yg kami tunggu selama ini.. Harapan Ayah & Ummi..moga Farish jadi anak yg berguna & berjaya di masa hadapan..& menjadi Anak yg Soleh..Insya Allah.

Wednesday, May 26, 2010

bila farish bertopi...






budak kecik nie mmg susah sgt nk pakai topi....
padahal masa kecik2 dulu, x pernah kalau ummi bawak kuar, mesti pakai topi
tp bila dah start pandai tarik2 nie...
x sampai sesaat bertahan..
kebetulan masa balik keje...br ambik dr umah bbsitter..
sementara tunggu trafic light yg x hijau2 tu..sempat suh dia berposing pakai topi ayah dia
tu pun, ckp ngan dia, "farish kena pakai, ummi nk ambik gmbr....kalau x jgn  harap

13 comments:

maslinamansor said...

sama la dengandanish... xsuka pakai topi...

mama_umar_maryam said...

slm kenal ummi farish,encemnye pki topi tuh..jemput ke blog zety yer,join my 1st GA ;), zety folo yours

http://superzetymarlia.blogspot.com/

Fieza79 said...

anak fieza pon tak suke pakai topi ms kecik2 dulu..nak kasik dia melaram sket pon takmau...huhu

aZuRa AhMaD said...

alhamdulillah..akak menanti 4 thn..ada gak zuriat...zura masih lagi mencuba..dh 6 thn kawin...

A D I A said...

farish ni muka cam ayah dia la, kulit cam ummi dia :)

rynas said...

budak2 mmg tak suka pakai topi kan.rimas agaknya kita ni nak lawokan dorang...

ayah,ummi, farish said...

maslina mansor..kan..bila dah besar kemain payah lagik nak pakai topo

ayah,ummi, farish said...

mama_umar_maryam..salam perkenalan..tima kasih sudi dtg blog maya..nnt maya dtg yer

ayah,ummi, farish said...

fieza79:dah melaram lagik susah nk suh dorang mealram fieza

ayah,ummi, farish said...

azurah_ahmad..sabar yer dik, akk tahu camner azam nk tunggu tu..lagik2 kalau org bercakap mcm2

ayah,ummi, farish said...

adia..sumer ckp camtu..x der suikit muka ummi..seb baik kulit ikut ummi, kalau x kecik hati

ayah,ummi, farish said...

rynas...dah besar x nak melawo pulak heheheh

aiDieNa said...

Macam tak rela jer gayernyer tu.. hihihi.. samer lar ngan si Ainna.. sangat payah nak pakaikan topi.. abis ditariknya..

Related Posts with Thumbnails