JOM RAMAI2 FOLLOW....

Ads

Cerita keluarga kami....

My photo
kami sebuah keluarga yg bahagia sangat terutama dengan kehadiran Buah Hati kami yg kami tunggu selama ini.. Harapan Ayah & Ummi..moga Farish jadi anak yg berguna & berjaya di masa hadapan..& menjadi Anak yg Soleh..Insya Allah.

Tuesday, May 25, 2010

KEBAHAGIAAN DALAM PERPISAHAN

Pertama kali dengar lagu nie...terus suker..sedapnyer lagu & lirik pun best


KEBAHAGIAAN DALAM PERPISAHAN – SHAHIR AF8
Tak perlu ucapkan sepatah kata
Kerana lantang terbaca dari muka
Kau dan aku sudah tiada keserasian di jiwa
Mungkin magisnya sudah hilang
Tak perlulah kita mencuba lagi
betulkan kesilapan perhubungan ini
Bila setiap perbincangan menjadi perbalahan
Manakah agaknya cinta kasih?

Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar disinar suria
bila sudah kering pasti akan gugur

Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan

Tiap titis airmata kau tangiskan
Ku dah cukup menampung selautan
Begitu lama ku pendam tapi hanya berdiam
Kerana cuba menafi realiti

Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar disinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur
Seperti cinta kita yang jelas ternyata

Semakin lama semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan

6 comments:

A D I A said...

dengar byk kali baru kita suka. memula dgr macam lemau je. edry buat ek lagu ni? tak sangka dia leh buat lagu2 camni.

nieylemi said...

Nieyla mmg suke lagu nie kak..sekali dengar jer...sebab lirik die tu mendalam pastu memang best la..nieyla pun de wat entry lagu nie...heheheh

ayah,ummi, farish said...

adia...maya x pernah dgr lagu nie..masa final x tgk..pastu dgr masa shahir dah menang jer..masa tu rasa tersentuh jer sgr dia nyanyi..ooo edry cipta yer....

ayah,ummi, farish said...

nieylemi...kan..lrik dia yg betul2 best

Kauthar said...

best jugak lagu ni kan...tak sangka edry yang buat lagu shahir ni..

ayah,ummi, farish said...

kauhtar..tu ler...pandai gak dia buat lagu tangkap lentok....heheheh

Related Posts with Thumbnails