JOM RAMAI2 FOLLOW....

Ads

Cerita keluarga kami....

My photo
kami sebuah keluarga yg bahagia sangat terutama dengan kehadiran Buah Hati kami yg kami tunggu selama ini.. Harapan Ayah & Ummi..moga Farish jadi anak yg berguna & berjaya di masa hadapan..& menjadi Anak yg Soleh..Insya Allah.

Friday, May 21, 2010

hr nie farish kena tinggal...


hari nie ummi kena gi kursus 3 hari kat Le paris Port Dickson
sian anak ummi kena tinggal
sejak lahir rasanyer br sekali jer kena tinggal
masa tu umur dia dalam 5 bulan kalau x silap
masa tu ummi ader lawatan kerja kat UMP, pahang
masa tu gi sehari jer...tp dah demam panas...
selalu kalau gi mana2 mmg bawak dia
& selalu kursus kebanyakan buat kat melaka jer
nk bawak dia pun x boleh jugak
sbb kursus nie, kursus teambuilding..jadual pack sgt2
jd sama jugak, kalau bawak dia, ayah dia gak yg kena jaga
kalau ikutkan hati mmg berat nk gi, sbb dia pun lum lah sihat sgt
tp seb baik pd tu tak lah jauh sgt...
nk ubatkan rindu kat dia nanti..hr nie uumi x ikut officemate naik bas
suh ayah hantar ummi sampai PD..jd ader lah byk masa sikit ngan dia
dah ckp ngan ayah dia dah, kalau esok dia demam ker..dtg lah bawak tgk ummi kat PD
camner nie..nnt rindu lah kat bantal bucuk ummi nie.....
huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

11 comments:

maslinamansor said...

Mas pun tak balik penag jumpa danish sedangkan hari nie besday danish...
Mas pun kena p kursus team building kat melaka...

ayah,ummi, farish said...

mas duduk mana???sian danish ekkk....
teambuilding kat mana tu???maya lak..org melaka..teambuilding kat PD

sayangsayangibu said...

bawak le sekali dengan enhubby tu, masa kusus diorang main air di pantai....;o

Adlina Husaini said...

huhu sedihnya kalau kena tinggal anak :(

Nur Hawa Mohd Zin said...

sabar lah kak....InsyaAllah farish sehat..gud luck kursus

ayah,ummi, farish said...

sayangibu....enhubby keje hr sabtu..tu yg x bawak tu...nnt sapa lak nak jaga dia :)

ayah,ummi, farish said...

adlina..kan..sedih sgt..gi keje pun, kat ofis ingat kat dia..nie lah 3 hr nk kena tinggal

ayah,ummi, farish said...

hawa....tima kasih

mazz said...

siann farish kena tinggal ye..
jgn demam sudah...

tunbegia said...

saperlar tak sayang anak,

tapi ade kanns, ;-)

salamm,

rynas said...

alo.lo..lo ciannyer kena tinggal. saya pun sama tiap klai tinggal anak outstation mesti anak demam. sekali tu sampai masuk wad 3 hari

Related Posts with Thumbnails