JOM RAMAI2 FOLLOW....

Ads

Cerita keluarga kami....

My photo
kami sebuah keluarga yg bahagia sangat terutama dengan kehadiran Buah Hati kami yg kami tunggu selama ini.. Harapan Ayah & Ummi..moga Farish jadi anak yg berguna & berjaya di masa hadapan..& menjadi Anak yg Soleh..Insya Allah.

Tuesday, May 4, 2010

Tima Kasih, ASTRO

terkejut gak tetiba dpt parcel dr Astro....
ingat kat aper...ruper2nyer dpt special prize sbb melanggan Astro fun package
x tahu pun masa nk melanggan tu ader Promosi nie...
tukar masa tu pun, sbb utk farish...
sejak farish dah pandai tgk cartoon nie....
tu yg ambik package Astro fun tu..
jd...terpilih di antara 500 yg terawal..dptlah patung & book..
okey lah....benda free ambil jer ler....hehheheh
nie patungnyer...besar betul mulut tiger nie..hahhahaha
nie lah buku dia yg ader dwi bahasa..
okey jugak..utk kanak2 yg 4-6 thn
tp okey lah utk farish...
dia suker tgk buku nie, sbb gambar dalam nie berwarna warni...
sbb berposing sambil peluk patung nie...
tp kejap jer...pastu dia gi campaknyer benda nie
budak lelaki, manalah suker benda2 camnie

12 comments:

razucute said...

comelnya si si farish ni...tgh tengok aper la tu agaknyer

Marsha~ said...

bestnyeeee dpt hadiah... :P

Nur Hawa Mohd Zin said...

Farish cam terkejut...je dapat hadiah tu..heheh..comel ar hadiah tu..i like

ayah,ummi, farish said...

raz....farish tgh tengok tv masa tu...tu yg mata bulat masa ambik gmbr

ayah,ummi, farish said...

marsha..best kalau dtp hadiah tiap2 hari ekk....

ayah,ummi, farish said...

hawa....farish x terkejut..yg terkejut ummi dia jer..hehhehe

Anje a.k.a Mama_Aqish said...

wah bestnyer dapat hadiah...tomeinyer hadiah tu...auntie nak pinjam boley???

Nur Hawa Mohd Zin said...

heheh...mak nye mesti lah ag terkejut..dapat hadiah..lau awe pun tak sangka

Wawa said...

kak maya... bulu mata farish lentik ke ek??

ayah,ummi, farish said...

anje....aunty..x leh pinjam...tu jer tiger yg farish ader..hehehhe

ayah,ummi, farish said...

hawa...tp ummi dia nk hadiah besar2 jer..hahhah

ayah,ummi, farish said...

wawa...lagik besar nie..lagik kemain lentik bulu mata dia...akk cam nk pinjam jer ..heee

Related Posts with Thumbnails